Tuesday, October 14, 2008

Here i come.....'welcoming note'

Assalamualaikum....hari ni or rather malam, pukul 11 malam, for the first time in my whole life, ada blog sendiri....mmmmm..alhamdulillah. Thank you to my son, whom after numerous persuasions, at last he willingly did it! (without upah...)...itupun dia kena pergi minum dulu, did his bussiness first, last sekali he came to my room, and ...tak lah lama sangat nak create punnnn....saja je dia jual mahal....jual mahal kat orang yang 'rabun' (tak buta ya) IT ni. Anyway thanks.... zillion tons! love u Bob.

Actually I've been wanting (betul ke english ni)to have my own blog dah lama dah....(just like Chedet)....tapi mula-mula rasa segan nak ada blog ni because of my age (I suppose), but when i got to know that many elderly people ada blog sendiri, why not me?. At least i can have a 'space' to pour out whatever i want to say. Perhaps if i have something to share, y not, kan?.

I know my children pun ada blog masing-masing.....and i make it a point to read them twice a day, pagi sekali and malam sekali, macam makan ubat.....so my blog ni 'untuk orang-orang yang aku sayang'.....(ok ke Bob?)

Nak lah juga share cerita and opinions ...pasal Sharukh Khan dapat title ke ....(macam mana orang boleh minat mamat ni, eja nama dia pun tak betul...hehe...)

4 comments:

zazaez said...

I'm the first one to comment!! Wooohooo..!! Hehe. Wah! Ja ada mak yg sgt up to date. ;)

SyaNa said...

bravo!!!
caya la tok mi eizwan..
hehe
nnt tulis best2 tau:)

.:rainbeau:. said...

salam....
terjumpa link tok mi kat blog kak jaja...

hehehehe
sapa kata nak blogging kna ada had usia?
lagi berusia lagi byk pengalaman lagi byk menda boleh tulis kot,kan?

:)

Anonymous said...

@veelicious,
Hehe...semangat lah sikit Tok Mi nak menulis bila ada orang bagi support....thank you2.